AsmodeuS AsmodeuS
1231
BLOG

Nie pisz notek pod wpływem bo skończysz tak jak ja !

AsmodeuS AsmodeuS Rozmaitości Obserwuj notkę 217

 

  Tak wiem, tak wiem, tak wiem
To przeze mnie
Niebo sczerniało, ptaki odleciały
Lęk
Żaden dzień się nie powtórzy
Niczego nie da się naprawić
Choćbym przepraszał
I zaklinał rzeczywistość
Pozostał jedynie
Wstyd
Ja wiem, ja wiem, ja wiem
To przeze mnie
Tak cierpisz i boisz się dnia
Ból
W nic już nie wierzysz
Niczego nie śmiesz oczekiwać
Nawet boisz się marzyć
Świat rozpadł się jak domek z kart
Zostały ci puste dłonie, brak nadziei i
Gorycz
  Ja wiem, ja wiem, ja wiem
To nie tak miało być
Życie wymknęło mi się z rąk, to moja
Wina
Przepraszam, przepraszam, przepraszam
 
 
  11.03.2014r.
 
 
 
 
 
 
AsmodeuS
O mnie AsmodeuS

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości